Хлопци е така гра - Starcraft. Дужэ гарна гра з элементами фантастики та шовинизму... Вона навчае пидростаюче поколиння прынцыпам життя, такым як ' гроши це все', 'хто сыльнишый той и прав', а також показуе важлывисть тимплэю, по нашому - дружба.
У ций гри треба збыраты гроши та знышуваты усих, чи майже усих... Знышуваты ворога прыходыться у важкых природных умовах, а иноди аж у космоси. Гроши, як и у жытти, двох выдив - зелени та сыни, курс десь блызько 1 до 5. Я попробую поясныты основни моменты гры, тобто кым граты так як граты...
У Старкрафти маэмо тры расы, взятти з життя
Тэраны, тоб то кацапы, дуже файна раса, алэ дуже полюбляють выпыты, по ихнему 'Стимпак', а ще в ных гарни дивкы...
Протосы, тоб то мы, хохлы, сыльна раса, зи свойими прынцыпами, алэ чомусь трохи инэртна. Алэ в нас дужэ сыльна вира, правду кажучи мы сами не розумиэмо в що.
Зерги, тоб то жиды, вси думают що воны тупи и безмозгли, але це не так, воны дужэ хытри и прожерлыви, а найголовнише воны всюду. А ще их мало хто розумиэ и воны цим корыстуются...
Тепер про деяки тактыкы...
Е така гарна тактика, называэться 'РАШ', або як казалы наши деды - Нежданка... Цэ колы як умога скорише стройиш когось та й нападаешь на ворога и ломаешь йому рэбра, чи ноги, чи руки, алэ це не важливо, главное чтоб не дышав бильш. Гарно выходить у Зергов, тому що их не розумиэ нихто.
Е и друга тактыка, называется 'Дроп', це колы отборни вийска, а по нашему - ВДВ, збрасуються з самольотив у тыл ворога, у саме пекло з робочих, жинок, та дитей, та выризають их усих. Трохи жорстока тактыка, але шо поробиш це життя...
Хохлы, тьху, Протосы, люблят шобы усе само собою строилось. Ткнув у карту – пылончик, ткнул ще – домик! Протосы сыльни в самом начале (на энтузиазме) или в самом конце (когда все есть). В начале йымы хорошо в раш ходыть, особенно на кацапов (жыды те хытри – то собак вырастят, то колючку посодют). Бывало соберуться двое та давай москалив ризать - покы самых завалють, пол деревни выкосыть могут. А ще е специальни колдуны, шо у нашу виру навить жидив перевербуваты можуть. Але сами сыльни вийська – це наши цеппелины! Тилькы стоять воны дорого.
Кацапы сыльни в середине – соберутся трыдцать-сорок матросив, возьмуть медсестричек десяток, стимпакнут водочки, и… А колы разозлыть сыльно – могут и ядерною бомбой шарахнуть. Иногда, правда, бомбу солдат пидслепуватый кидае (бачить недалеко), так не только по ворогу, а и соби по кумполу попасты може. За то Терранов побаиваются и уважають.
Зергы люблять пид землю зализти чы злетиты. Зергы сыльни у товпи – одын зерг не воин. Вийська вмиють плюватысь, штовхатись ризаты та кусаця. Це тому, шо зброю йим не дають. Ще воны дуже люблять мутировать – був харткатель, став пидземний штрыкатель. Некоторие паразытують на Терранах – влизуть у йыхню Верховну Раду (чи комманд сентер, як там биса його), организують махвию, та роблять террорыстив-одыночок. В тымплэи их не люблять за то, шо гадять де сторояться – там де постройывся зэрг, нихто статы не може.
Ну та трохы про юниты. У кацапив самый сыльный юнит – це батлкруз ер (мабуть, вид английського «батл» - пляшка). Террани люблять шоб усьо шарахало та бумкало, тому ставлять на важки литакы яматаганы. Два яматагана до биса вбивають любий юнит, крим нашых цеппелинив. Але в ных е запроданка Кэрриган – жыды йый прыробылы крыльця та закинулы у тыл. В Зэргив е сильни чы то слони, чи то кабанюки. Страшни икла, алэ не бачать, шо в них звэрху. Тому звидты йих удобно довбати. В Протосив треба видмитыты человека-невидымку – пробыраючысь у тыл може выризаты купу народу. Але головный юнит – це людына, шо грае.